Onada de solidaritat amb la regidora Sirvent i per la llibertat d'expressió

Regidores i activistes de TeC, ERC, Barcelona en Comú, EH Bildu, Podem i Crida per Sabadell, així com periodistes de GARA i sindicalistes de la CGT, envien el seu suport

La denúncia 'fantasma' presentada per un estrany grup de policies locals ha rebut entre ahir i avui un rebuig massiu a les xarxes socials, que han inundat els comptes de la CUP Terrassa de missatges de solidaritat.

En primer lloc, cal destacar el suport rebut des dels grups de Terrassa en Comú i ERC. Els respectius portaveus, Xavier Matilla i Isaac Albert, es posaren en contacte ahir mateix amb la regidora Sirvent. A més a més, altres regidors com Xavier Martínez (TeC) i Carles Caballero i Pep Forn també ens enviat missatges de suport.

Així mateix, també ens enviat missatges des de Moviment d'Esquerres (Més) i Anibal Garzón per part de Podem. A títol individual, Joan Tamayo, de l'Observatori de Drets Socials de Terrassa, i Manel Márquez, president del Centre d'Estudis Històrics de Terrassa, ens han fet arribar la seva solidaritat.

Igualment notable ha estat el suport, mitjançant les xarxes, de col·lectius de la ciutat com l'Ateneu Candela, la Taula de l'Aigua, el diari Malarrassa, i les agrupacions Arran Terrassa i el SAT.

Des de la política catalana ens ha arribat el suport de David Fernàndez (ex diputat de la CUP), Benet Salellas (actual diputat de la CUP) i Dolors Sabaté (alcaldessa de Badalona). I del municipalisme ens envien recolzament Albert Boada (regidor de Crida per Sabadell), Josep Garganté i Maria José Lecha (regidores de la CUP Barcelona) i Aitor Sánchez (regidor de CUP Rubí).

Igualment, el sindicat CGT de Catalunya, Alerta SolidàriaEndavant Vallès-Occidental i diversos activistes de Barcelona en Comú també han manifestat la seva solidaritat amb la regidora, així com periodistes com Laia Altarriba i Maria Manyosa i el cooperativista i llibreter Ivan Miró. A més a més, des d'Euskal Herria arriben els suports d'Itziar Amestoy, ex regidora d'EH Bildu Gasteiz, i Martxelo Díaz, periodista de GARA

L'Ateneu Candela, la Taula de l'Aigua, el diari Malarrassa i Arran Terrassa també han fet puilades i repiulades de suport