Quasi 150 apoderades de la CUP vetllaran a Terrassa per la transparència de les eleccions

La CUP tanca a la casa Baumann la campanya d'unes eleccions que considera "il·legítimes", tot i que les afronta amb força

La CUP aportarà demà quasi 150 persones voluntàries per a garantir la transparència de les eleccions. Les apoderades provenen dels 6 districtes de la ciutat i estan organitzades en 9 zones geogràfiques de coordinació de similar pes electoral (on cada zona abasta uns 5 locals i fins a 30 meses electorals). Aconseguirem així cobrir i supervisar els 46 locals electorals de Terrassa i les 244 meses del municipi, amb almenys dues apoderades a cada local durant tota la jornada.

A més a més, aportarem fins a quatre apoderades en el moment de l'escrutini als locals més grans, coordinades per un equip de deu persones encarregades de coordinació, formació, suport i acompanyament. "És un treball autoorganitzatiu fet des de la base i alimentat pels nostres valors i per la nostra gent", explica Sixte Climent, membre de l'equip de Coordinació d'Apoderades de la CUP, "i que defensa el nostre projecte polític tot construint-lo, sobiranament lliures, tossudament dempeus"

Precisament, avui a les 19 hores tindrà lloc la darrera reunió de coordinació i preparació per demà, a la qual estan convocades totes les persones inscrites. Serà al centre cívic Francesc Macià.

Tancament de campanya

Per una altra banda, la CUP va tancar ahir al bar BauHoseu, de la Casa Baumann, la campanya electoral a Terrassa. Ho va fer davant un centenar de persones, que van omplir l'espai de gom a gom i van gaudir de les poesies de la jove terrassenca Anna Brullet, periodista i gestora cultural. A banda dels versos de Joan Brossa, la Terrícola i Vicent Andrés Estellés, també vam comptar amb les intervencions d'Enric Pineda (del Partit Pirata), i de Toni Miró (de Procés Constituent). Tots dos partits polítics criden a votar per la CUP en les eleccions de demà.

Així mateix, el portaveu de campanya a Terrassa, Oriol Frisach, va insistir en que les eleccions de demà "són il·legítimes i fruit de l'aplicació de l'article 155". Per una vegada constatat que hi hauria eleccions, "la CUP ha anat a les totes per la victòria de la República".