L'alcalde de Ripollet, músics d'Ebri Knight i un medalla d'Honor de la ciutat de Terrassa, els darrers suports entre els més de 400 de cara a demà

El 'cas Policia Local' continua donant cua i encara no s'ha celebrat ni l'acte de conciliació. De fet, la CUP Terrassa i la pròpia regidora denunciada han seguit rebent aquesta setmana les mostres de solidaritat de personatges i col·lectius d'allò més variats. Tant és així que ja són més de 400 adhesions personals i col·lectives al manifest.

Es el cas del grup de música Ebri Knight, rebuda en boca del seu tècnic Ruben Taltavull. Igualment significativa ha estat la solidaritat de Josep Maria Jarque, mestre pioner en l'escolarització d'alumnes amb discapacitat, i que ha estat distinguit amb la Medalla d'Honor de la ciutat de Terrassa i la Creu Sant Jordi de la Generalitat.

Des de l'àmbit polític, el flamant ex diputat de la CUP i pastisser Josep Maria Busqueta també s'ha adreçat a la CUP Terrassa per a enviar-nos una abraçada; així com ho ha fet l'alcalde de Ripollet, José Maria Osuna.

Així mateix, des dels casals i ateneus de la comarca ens han enviat el seu suport l'Atzur i el Kasalet (Terrassa), Can Capablanca(Sabadell), i Casal Panxo (Berga).

Finalment, els col·lectius Multireferèndum, Recortes Cero TerrassaAkelharre de L'Hospitalet, Justa Revolta (Sabadell), UCFR(Terrassa), La Garrotxa amb el Sàhara i Decidim Castellar també han signat el manifest.