La CUP presentarà mocions en suport a la insubmissió a les proves de la LOMCE i de la ILP d'Educació

Activistes de Terrassa van participar ahir a la marxa entre el campus de la UAB i el Parlament de Catalunya

Diverses activistes de la CUP Terrassa van participar ahir a l'anomenada 'Marxa per la Pública', manifestació estudiantil que va partir a primera hora del campus de la UAB i que va arribar fins al Parlament de Catalunya passades les 16 hores. La marxa pretenia denunciar l'aplicació de la reforma europea 3+2 al sistema universitari català i s'emmarca en tota la campanya de la Comunitat Educativa en defensa del model públic.

A la manifestació (adjuntem imatges) hi van participar, entre d'altres, la regidora de la CUP Maria Sirvent, la coordinadora del grup municipal Sara Moya i més activistes de l'agrupació de Terrassa. De fet, la CUP Terrassa manté activa la campanya #MouFitxaPerLaPública, mitjançant la qual també hem animat les escoles, professorats i pares i mares a desobeïr les proves de graduació de la LOMCE, que just han començat el dilluns d'aquesta setmana. Igualment, donem suport a les manifestacions i jornades de vaga recentment celebrades per SEPC i AET a la ciutat.

La campanya #MouFitxaPerLaPública també ha tingut suguiment a les xarxes socials, on desenes de persones han penjat els seus 'selfies' juntament amb els motius particulars per a defensar el model educatiu públic.

Finalment, la CUP Terrassa anuncia avui que presentarà al ple de l'Ajuntament sengles mocions en favor de la ILP d'Educació (per a la seva tramitació al Parlament) i en suport a la insubmissió a les proves de la LOMCE (adjuntem còpia).