La CUP denuncia l'assetjament a les veïnes d'Abat Marcet per tal que marxin dels pisos on hi viuen

La regidora Sirvent manté el contacte amb les afectades i les trasllada tota la solidaritat davant l'intent de xantatge que han patit

La CUP mostra avui el seu suport a les 12 famílies del Colectivo Sin Vivienda, que actualment ocupen un bloc a l’Avinguda Abat Marcet de la nostra ciutat. Aquestes famílies estan patint l’assetjament immobiliàri, havent de rebre amenaces tals com "això només se soluciona amb diners o a hòsties". Tal i com es mostra en un vídeo difós a les xarxes socials pel Colectivo Sin Vivienda, un home que s’identifica amb el nom d’Alberto Pérez, manifesta ser un agent directe del Sareb i ofereix 2.000 euros perquè abandonin les llars.

La CUP condemna fermament l’actitud de l’individu Alberto Pérez, el qual ha estat denunciat per les pròpies veïnes davant la Policia Local. Pérez, qui ha arribat a oferir fins a 2.000 euros a les famílies perquè abandonin el seu habitatge, treballa segons la seva targeta identificativa com a gestor d’actius bancaris a l’empresa Taurus Ibèrica.

Membres de la CUP, entre les quals la regidora Sirvent, ha mantingut el contacte en tot moment amb les veïnes afectades i han demanat informació a l'Ajuntament. De fet, la CUP ha tingut coneixement que la regidora d'Habitatge i Mediació Comunitària, Lluïsa Melgares, ha ofert assessorament a les famílies.

En tot cas, l’habitatge és un dret bàsic i no una mercaderia. Sirvent conclou: "Per això, el Colectivo Sin Viviendacom la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), així com tots els moviments socials que treballen per garantir l’accés a l’habitatge, compten i comptaran amb el suport  de la CUP".

Reben amenaces com "això només se soluciona amb diners o a hòsties"

L'individu ha estat denunciat per les pròpies veïnes davant la Policia Local