“Dóna la cara per Terrassa, dóna la cara per la CUP !'

Des de la CUP sempre intentem venir de cara i directes. Et volem demanar el teu suport. Sí. Per una causa que creiem que paga la pena. No és per a tenir més vots, o per a fer regidor a algú que tingui un sou per a ell sol. Ni tan sols et volem demanar una petita contribució per a una campanya electoral. Però sí, et volem demanar el teu suport, i de cara a les properes eleccions municipals a Terrassa, del 22 de maig. I volem que ho facis perquè creiem que ens ho hem guanyat i ens ho mereixem. Perquè hem demostrat durant més de 10 anys que fem el què diem i diem el què fem. Que als pobles i ciutats on som presents hem desemmascarat els sous que cobren els rgidors i càrrecs de confiança i quan se'ls han volgut apujar i, per contra, hem demanat que se'ls abaixin. I hem reunciat a bona part o a la totalitat del sou. Que hem aturat projectes urbanístics especulatius, quan d'altres que es diuen 'verds' i d''esquerres' es dediquen a fer setmanes verdes, però permeten que les nostres viles continuïn creixent... destruïnt el nostre entorn. I que som gent que treballem cada dia en desenes de col·lectius, d'aquests que són l'orgull del teixit associatiu català, que tant ens caracteritza, o hem estat al costat dels treballadors i treballadores quan els han volgut tancar l'empresa.

No et volem demanar ni tant sols el vot. Som la CUP i hem donat la cara durant els 4 anys que han passat des de les darreres eleccions. Ara et volem demanar que fem el pas plegats i facis saber que creus que les coses es poden fer d'una altra manera, i poden millorar. Per a fer avançar l'alternativa i la confiança en que aquesta es pot materialitzar.

Som la CUP, i si vols una Terrassa acollidora, amb serveis socials forts, amb força col·lectiva i un entorn natural respectat, una Terrassa sense desnonaments i que defensi la cultura catalana, som la teva eina. Per tant, DÓNA LA CARA PER LA CUP !

(Envia'ns la teva foto a: [email protected]  Gràcies.)