Contra la Reforma Laboral i les retallades, 29 de març vaga general anticapitalista

La Reforma Laboral és la darrera agressió legislativ a contra els  treballadors i treballadores dels Països Catalans. Mica en mica, anem perdent drets socials i laborals, sota excuses i pretextos tan diversos com injustos. Els desnonaments de famílies senceres, la deslocalització d'empreses deixant al carrer milers de persones, el saqueig privat de serveis públics amb el beneplàcit de les administracions o l'anomenada crisi del deute són només algunes de les moltes injustícies que ara se sumen a la Reforma Laboral.

Així doncs la Reforma Laboral és només un pas més cap a la pèrdua dels drets socials i laborals que afecta a la majoria de la societat mentre les elits segueixen exprimint-nos per augmentar els seus beneficis. La crisi econòmica ha donat l'excusa per tirar endavant les reformes que els partits capitalistes no s'atrevien a fer perquè saben que ningú acceptaria aquestes noves condicions si no és per por i coerció.

Treballadores precàries, aturades, desnonades, sense papers, estudiants, totes patim les conseqüències d'aquest sistema injust i antidemocràtic. Ara més que mai cal la solidaritat de les classes populars per fer front i construir alternatives al sistema actual.

Per aquest motiu la Candidatura d'Unitat Popular de Terrassa convoca tota la classe treballadora dels Països Catalans a participar en una vaga general anticapitalista que sobrepassi i desbordi la vaga general convocada pel da 29 de març. Perquè ara és el moment de fer força totes plegades i mostrar el nostre malestar. Cal una resposta de tota la societat davant unes polítiques que ens ataquen per totes bandes. Cal perdre la por i recuperar la confiança en nosaltres mateixes i en els nostres companys de lluita. Perquè no podran res contra un poble unit, alegre i combatiu!

Des de la resistència construïm la Unitat Popular per una societat més justa. Totes i tots a la Vaga General! Totes i tots contra les retallades!

Més informació de la vaga a Terrassa: