Brigadistes vallesanes que han estat a #Lesbos i #Idomeni expliquen demà a Terrassa la crisi de les refugiades

L'acte també vol esdevenir en protesta simbòlica a la visita a la ciutat del feixista Josep Anglada, prevista a la mateixa hora, qui presentarà el seu nou partit

El casal popular Atzur viurà demà un col·loqui en torn a la crisi de les persones migrades i refugiades, per la que milers de famílies estan patint una situació d'emergència humanitària arreu de tota la Mediterrània.

La xerrada, però, no serà una conferència més impartida per alguna personalitat aliena al conflicte i no implicada de cap manera. De fet, comptarem amb la presència de la periodista Laia Altarriba, que recentment ha visitat el camp de refugiades de Lebos. També hi intervindran les activistes Gerard Marin i Cristina Garcia, membres de la Brigada Vallès-Idomeni.

A més a més, l'acte vol esdevenir en contrapunt a la visita del líder feixista Josep Anglada a la nostra ciutat, previst a la mateixa hora, per a presentar la delegació del seu nou partit xenòfob, tal com informa el digital La Torre del Palau. Es tracta del 'Front nacional Identitari', una marca blanca més en la trajectòria del moviment xenòfob i feixista català. Per això, l'acte de demà servirà per a donar a totes les refugiades i migrades la benvinguda als Països Catalans. Perquè cap persona és il·legal!

La trobada conclourà amb un sopar mediterrani, al preu de 5 euros. Aquesta xerrada està organitzada pel Casal Popular Atzur, juntament amb els col·lectius que el conformen, com ara la CUP Terrassa. La cita de demà, dijous, arrencarà a les 19.30 hores.

Comptarem amb la presència de la periodista Laia Altarriba, que recentment ha visitat el camp de refugiades de Lebos